Agnė Zubkovienė
"DEXTERA" marketingo skyriaus vadovė

Dėmesys ir malonus bendravimas, greita reakcija bei savininkiškas požiūris į mūsų (kliento) verslą - pagrindinės priežastys, dėl kurių jau keletą metų renkamės digilab Google reklamos administravimui.

Ši komanda dažnai imasi iniciatyvos, siūlo ir pagrindžia savo idėjas, pasiekia nustatytus KPI, nebijo paeksperimentuoti ir išbandyti naujoves.

Jonas Banėnas
"Kauno hidrogeologija" generalinis direktorius
Norime pasidžiaugti dviem parasmingais bendradarbiavimo metais. Digilab komanda - profesionalų komanda, kurie mūsų rinkodaros rezultatus kilstelėjo į kitą lygį.
Naujausių technologijų taikymas, profesionalumas, savalaikiškumas, iniciatyvos, kūrybiški sprendimai - tai tik dalis privalumų už kuriuos esame dėkingi šiai komandai.
Remigijus Petraitis
UAB "Termoprojektai" direktorius
SmartLab - skaitmeninės rinkodaros profesionalai, gebantys generuoti individualizuotus sprendimus verslui. Sparčiai augantys mūsų įmonės pardavimai patvirtina, kad pasirinkome patikimus partnerius.
Darijus Zakarauskas
UAB Bjarnum direktorius
SmartLab specialistai argumentuotai pateikė Google Ads reklamos sprendimus ir naudą įmonei. Padėjo “surikiuoti” raktinius žodžius ir reklamos kanalus. Visi paaiškinimai gaunami suprantamai ir aiškiai.  Pilnavertis  bendravimas vyksta kuriant ir įdiegiant internetinės reklamos sprendimus. Nuolatinės ir savalaikės ataskaitos yra puiki atgalinio ryšio priemonė. Žodžiai nesiskiria nuo darbų – tai tikro pasitikėjimo sąlyga. O versle, kad ir nedideliame, ši sąlyga yra viena svarbiausių.
Ignas Endriukaitis
UAB “Destra” direktorius
Bendradarbiaujame jau antrus metus ir esame patenkinti rezultatais bei naudingomis įžvalgomis. Jaučiasi, kad SmartLab savo srities profesionalai ir nestovi vietoje. Tikimės ir tolesnio sėkmingo bendradarbiavimo!
Artūras Laucius
UAB “Confinn” vadovas
Svarbiausi dalykai bendradarbiaujant su SmartLab: greita reakcija, kritinis požiūris/“kvestionavimas" (pagalvojimas ar tikrai kliento turima mintis duos rezultatą) ir savarankiškumas, kai daug taktinio darbo padaroma “nekankinant” kliento ilgais briefais.